Béres mozgás – Főoldal

Lendülj formába velünk tavasszal!

Végre itt a várva várt tavasz, amikor a természet a téli álomból ébredve új erőre kap. Ugye te is szívesen búcsút intenél a téli fásultságnak és energiával telve, kivirulva vágnál bele a következő hónapokba? Kezdj el mozogni a Béres edzésvideókkal még ma - hasznos tanácsokkal is ellátunk az otthoni edzések kapcsán.

Tovább
Mozgás

Mit fogadj meg, ha idén egészségesebben szeretnél étkezni?

A te idei fogadalmaid közt is szerepel az egészségesebb, kiegyensúlyozottabb táplálkozás, de nincs még pontos terved arra, hogyan valósítsd meg? A gyors és drasztikus változtatások helyett arra biztatunk, hogy fenntartható, szerethető lépésekkel kezdd az életmódváltást, melyeket a saját tempódban a mindennapjaid részévé teszel.

Tovább
Táplálkozás

Az újévi fogadalmak sikerének titka

Az új év, az új kezdet sok esetben nagyszabású elhatározásokra sarkallhat minket. És bár a változtatás igénye nagyon fontos és hasznos, de az újévi fogadalmak sajnos nem szoktak sokáig tartani és nem váltják be a hozzájuk fűzött reményeket.

Tovább
Egészség

Ne adjuk meg magunkat a stressznek!

„Nagyon stresszes vagyok mostanában” – szoktuk mondogatni. De pontosan mit is jelent ez, és hogyan tudjuk megakadályozni, hogy a tartós feszültség nyomot hagyjon a szervezetünk működésén?

Tovább
Egészség

D-vitamin: minden időben létfontosságú

Különleges vitamin a D betűvel jelzett, hiszen a bőrünkben, napfény segítségével képződik. Csakhogy itt a hűvös idő, egyre több ruhát viselünk, ritkábban süt a nap. És a tartalékok vészesen fogynak…

Tovább
Egészség

Testünk váza: 7 érdekesség a csontjainkról

Testünk váza egy életen át cipeli súlyunkat, mégis alig ismerjük. Tudtad például, hogy a babáknak több csontjuk van, mint a felnőtteknek? Vagy hogy estére akár 1 centivel is alacsonyabbak vagyunk, mint reggel? Összegyűjtöttünk 7 érdekes tényt a csontjainkról.

Tovább
Mozgás

A rugalmas mozgás titka

A szabad mozgás (érzése) nemcsak a mindennapi aktivitásaink során – gondoljunk a lépcsőzésre, sétálásra –, de sportolás közben is nagyon fontos. A mozgékonyság, rugalmasság olyan „képességek”, amelyet természetesnek/magától értetődő dolognak tekintünk, amíg fittek és egészségesek vagyunk, és szeretnénk sokáig megőrizni ezt a képességünket. De mi szükséges ahhoz, hogy mozgásban tartsuk a magunkat?  Hogyan segít bennünket ebben a hialuronsav és egy sivatagból származó gyógynövény? 

Tovább
Mozgás

A fáradtságod nyomában: ez állhat a kimerültséged hátterében

Vannak az ember életében olyan időszakok, amikor minden összejön, és nem tudja rendesen kipihenni magát – ilyenkor tiszta az oka annak, hogy miért vagy mindig fáradt. Ha azonban nem tudod megmagyarázni, mitől fáradsz el, mégis folyamatosan kimerült vagy, érdemes lehet elgondolkozni azon, nem állnak-e orvosi okok a háttérben. 

Tovább
Egészség

Az oroszlán esete a medvével, a farkassal és a delfinnel – Te tudod, mikor miért vagy fáradt?

Bagoly vagy, vagy inkább pacsirta? Ha valaki felteszi ezt a kérdést, valószínűleg egész jól be tudod “lőni”, melyik típusba tartozol: ha utálsz korán kelni, és többnyire az esti órákban vagy aktív, a baglyok táborát gyarapíthatod. Ha viszont fordított a helyzet (korán kelsz, és délelőtt pezsegsz a legjobban), jó eséllyel a pacsirták közé tartozol. De vajon meg tudnád mondani, oroszlán vagy-e, farkas, medve, esetleg inkább delfin? És azt, hogy egyáltalán miért fontos ez?

Tovább
EgészségSzerző: Herendi Kata
12

TV

Rádió

×