Nyári kalandra és biciklire fel!

A mozgás bármely életkorban elengedhetetlen része kell, hogy legyen a mindennapjainknak, de bizonyos életkor felett már arra is figyelnünk kell, hogy ennek ízületkímélő formáját válasszuk. Így a mozgás is biztosan javunkra válik, és az előnyeit tudjuk majd élvezni sérülések nélkül. Számos sport közül választhatunk habitusunknak, vagy érdeklődésünknek megfelelően: a gyógy-, vagy vízitorna, a pilates, a nordic walking mellett a kerékpározás is remek választás lehet.

Tovább
Mozgás

Hasznos tanácsok és tippek grillezéshez

Itt a jó idő, használjuk ki és töltsünk minél több időt a szabadban barátokkal, rokonokkal, unokákkal. A friss levegőn végzett sport, kirándulás, játék és főzés öröme semmihez sem fogható. Ilyenkor indul a kerti parti-, vagy a grillszezon, de előkerülnek a bográcsok is.

Tovább
Táplálkozás

Termékajánló

Miért ajánlott 50 felett a szenior jóga?

Nincs az az életkor, amikor le kellene mondanunk a mozgás öröméről, sőt sohasem késő elkezdeni, ha eddig még nem tettük meg. A lényeg, hogy aktuális fizikai állapotunknak, csontjaink teherbírásának megfelelő sportot válasszunk. Így ugyanis nagyobb lesz a testmozgásban az öröm-, mint a felesleges rizikófaktor. Ideális mozgásforma (nem csak szenior korban) a jóga.

Tovább
Mozgás

Legyen a gerinctorna a mindennapok része!

Napjaink egyik leggyakoribb mozgásszervi betegsége a derékfájás, mely valójában egy tünet, aminek hátterében többféle probléma is állhat. Cikkünkben annak járunk utána, mit tehetünk a gerinc környéki fájdalmak megelőzéséért, illetve az esetlegesen kialakult fájdalmak csökkentéséért. Nádas Nóri gerinctorna oktató segítségével jártuk körbe a témát.

Tovább
Mozgás

Sport és gyógyulás vízitornával

Számtalan lehetőség áll rendelkezésre, ha valaki sportolni szeretne, hogy egészségét megőrizze, testét karban tartsa. Erre még akkor is van megoldás, ha valaki mozgásszervi problémákkal, esetleg jelentős túlsúllyal küzd és nehezére esik a szárazföldi sportolás. Érdemes kipróbálni a vízitornát, hiszen szó szerint új dimenziókat nyit meg.  

Tovább
Mozgás

Mozogjunk bátran, együnk kalciumban gazdag ételeket!

A felhőtlen mozgás öröme mindenkinek jár, de ezért tenni is kell, többek között a megfelelő táplálkozással. Korábbi cikkünkben részletesen körbejártuk azon vitaminok és ásványi anyagok sorát, amelyek nélkülözhetetlenek a csontjaink épségének megőrzéséhez. Az egészséges, kalciumban gazdag táplálkozáshoz szeretnénk most segítséget adni receptötleteinkkel.

Tovább
Táplálkozás
12

TV

Rádió

×