Hasznos tanácsok és tippek grillezéshez

Itt a jó idő, használjuk ki és töltsünk minél több időt a szabadban barátokkal, rokonokkal, unokákkal. A friss levegőn végzett sport, kirándulás, játék és főzés öröme semmihez sem fogható. Ilyenkor indul a kerti parti-, vagy a grillszezon, de előkerülnek a bográcsok is.

Tovább
Táplálkozás

Sport és gyógyulás vízitornával

Számtalan lehetőség áll rendelkezésre, ha valaki sportolni szeretne, hogy egészségét megőrizze, testét karban tartsa. Erre még akkor is van megoldás, ha valaki mozgásszervi problémákkal, esetleg jelentős túlsúllyal küzd és nehezére esik a szárazföldi sportolás. Érdemes kipróbálni a vízitornát, hiszen szó szerint új dimenziókat nyit meg.  

Tovább
Mozgás

Miért ajánlott 50 felett a szenior jóga?

Nincs az az életkor, amikor le kellene mondanunk a mozgás öröméről, sőt sohasem késő elkezdeni, ha eddig még nem tettük meg. A lényeg, hogy aktuális fizikai állapotunknak, csontjaink teherbírásának megfelelő sportot válasszunk. Így ugyanis nagyobb lesz a testmozgásban az öröm-, mint a felesleges rizikófaktor. Ideális mozgásforma (nem csak szenior korban) a jóga.

Tovább
Mozgás

Termékajánló

Szezonális gyümölcsökből nem lehet eleget enni

Abban a szerencsés helyzetben vagyunk itt a Kárpát-medencében, hogy május végétől egészen kora őszig hihetetlen mennyiségű és fajtájú friss gyümölcs áll rendelkezésünkre. Használjuk ki és építsük bele mindennapi étrendünkbe ezeket az alapanyagokat. Hisz a friss gyümölcs (és persze zöldség) fogyasztása jótékony hatással van egészségünkre.

Tovább
Táplálkozás

Legyen a gerinctorna a mindennapok része!

Napjaink egyik leggyakoribb mozgásszervi betegsége a derékfájás, mely valójában egy tünet, aminek hátterében többféle probléma is állhat. Cikkünkben annak járunk utána, mit tehetünk a gerinc környéki fájdalmak megelőzéséért, illetve az esetlegesen kialakult fájdalmak csökkentéséért. Nádas Nóri gerinctorna oktató segítségével jártuk körbe a témát.

Tovább
Mozgás

Csonterősítő étkezés a mindennapokban

A csontritkulás a hazai lakosság 7-10 %-át érintő betegség. Elsősorban az idősebb 65-70 év feletti korosztályt fenyegeti, de nőknél már a menopauzát követő időszakban is jelentkezhet. A folyamat ugyan nem állítható meg, de megfelelő táplálkozással jelentősen lelassítható.

Tovább
Táplálkozás
12

TV

Rádió