Béres mozgás – Lendülj formába velünk!

Lendülj formába velünk!

A hűvösebb, ködös idő beköszöntével egyre kevesebb kedved van a szabadban mozogni? Ne mondj le a mozgásról a rossz idő ellenére sem - próbáld ki könnyen követhető, személyi edző által összeállított és vezetett videóinkat! Tartsd magad mozgásban a Béres edzésvideókkal - hasznos tanácsokkal is ellátunk az otthoni edzések kapcsán.

Sokunkat a súlycsökkentés motiválja leginkább az edzés elkezdésében, ám a mozgásnak számos további előnye van: jót tesz a szívnek és javítja a keringést is. Ráadásul a mozgás kiváló stresszoldó: segít a mindennapos feszültség levezetésében és hangulatjavító hatással bír. Különösen javasolt az edzés vizsgaidőszakban, ugyanis a memóriára is jó hatással van: az intenzívebb mozgás serkenti a véráramlást, ezáltal több oxigént és fontos tápanyagot juttat az agyba. 

Tartsd magad mozgásban a Béressel!

Legújabb fitnesz videósorozatunkban találsz felső-és alsótest erősítő, valamint mobilizáló edzéseket, amelyeket Pilisy Zsófia személyi edző állított össze, és a 4 videó segítségével egész testedet átmozgathatod. 

Felsőtest erősítő edzés + hasizom

Felsőtest erősítő edzésünk a mellkas, karok, hát és vállak erősítését szolgálja. A szabályosan végzett hasprésekkel és bokaérintésekkel pedig a hasizmaidat formálhatod. A gyakorlatok elvégzéséhez csak egy pár kézi súlyzóra van szükséged, és egy szőnyegre. A súlyzókat helyettesítheted egy-egy fél literes vizesflakonnal is.

Felsőtest mobilizáló gyakorlatok

A gyakorlatok a nyak, gerinc, törzs, mellkas és a vállak átmozgatását szolgálják. A mobilizációs gyakorlatok edzés előtt, után is kiválóan beilleszthetők, elvégzésükhöz javasoljuk, hogy hívj segítségül SMR hengert, vagy egy törülközőt. Különösen ajánlott annak, aki ülőmunkát végez! 

Alsótest erősítő edzés + hasizom

A könnyen követhető, alsótestet átmozgató és formáló gyakorlatok alaposan megdolgoztatják a törzs- és a fenék izomcsoportjait.  Végrehajtásához mindössze kézi súlyzókra, szőnyegre és fitball labdára lesz szükséged. A súlyzókat helyettesítheted 2 fél literes flakonnak, a labdát pedig összetekert törölközővel.

Alsótest mobilizáló gyakorlatok

Mozgasd át az alsótestedet pár perces videónkkal! Ideális választás akár egy erősítő edzés utáni nyújtásként vagy egy hosszú irodai nap után is. A gyakorlatokkal átmozgathatod a lábakat a lábfejektől a combhajlító izmokon át egészen a csípőig, felfrissítheted a derék körüli izmokat. Csupán egy szőnyegre és egy gumiszalagra van szükséged.

Mire figyelj a gyakorlatok végzése közben?

Az egyik legfontosabb szabály: a fokozatosság! Arra biztatunk, hogy tudatosan kezdd az edzést és figyelj a tested jelzéseire, hogy elkerüld a túlvállalást és a sérülést – különösen egy-egy hosszabb kihagyott időszak után. Minden edzés előtt fontos alaposan bemelegíteni, a végén pedig nyújtani. A gyakorlatok végzése közben ne felejts el odafigyelni a helyes testtartásra! Sportolj megfelelő öltözetben és zárt cipőben! 

Kinek ajánljuk az edzésvideókat?

Mindenkinek, aki formába szeretné magát hozni a téli lazulás után; akinek fontos a mozgás, szeretné, ha a mindennapjai részét képezné, de nem mindig jut el edzésre vagy a szabadba; illetve különösen ajánlott annak, aki ülőmunkát végez, hogy kompenzálja az esetleges egésznapos helytelen testtartást.

Miért válaszd az otthoni edzéseket?

Otthon akkor is fejlesztheted az erőnléted és az állóképességedet, ha nincs időd vagy kedved elmenni az edzőterembe. Bónusz előny, hogy személyre szabható: a szobádban a kedvenc zenédre mozoghatsz a saját tempónkban: megállhatsz pihenni vagy a számodra megfelelő ismétlésszámmal végezheted a gyakorlatokat.


 

Te tudod mi a rugalmas mozgás titka?

Olvasd el cikkünket!

 

 


 

Kapcsolódó cikkek

×