Mindennapi tornagyakorlatok derékfájás ellen

A kevés mozgással járó, ülő életmódnak sajnos egyik kellemetlen következménye lehet, hogy a gerincet tartó izmaink elgyengülnek. Ne törődjünk bele! 
A hát- és derékfájdalom megelőzhető vagy kezelhető. Akár napi 20 perces tornával is sokat tehetünk a gerincmenti izmok fejlesztéséért és megerősítéséért. 
Gonda-Geszler Cecília gyógytornász és manuálterapeuta által összeállított gyakorlatsor ebben segítségére lehet. 
Tartsa magát mozgásban!

Bemelegítés és légzőgyakorlatok

Minden intenzívebb mozgás megkezdése előtt szánjunk időt az izmok, ízületek bemelegítésére és a légzőgyakorlatok elvégzésére.
Fontos, hogy a teljesen nyugalmi állapotban lévő szervezetet felkészítsük az aktivitásra, így elkerülve az esetleges sérüléseket is. 
Tekintse meg videónkat, amellyel segítséget nyújtunk a megfelelő bemelegítéshez!

Nyak-, és vállizmok

Az ülőmunkával, a számítógép, tévé, illetve okostelefonok előtt eltöltött idő növekedésével arányosan szaporodnak a nyakmerevség, vállizomgörcsök okozta kellemetlen fájdalmak is.
Ezeknek az izmoknak a megnyújtásában, ellazításában, átmozgatásában segít az alábbi videó. 
A Gonda-Geszler Cecília gyógytornász által összeállított gyakorlatokat akár otthon, önállóan is elvégezhetjük.

Kapcsolódó cikkek

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Értesüljön a legfrissebb tartalmakról!

Az alábbi mezők kitöltése kötelező.

A Béres Gyógyszergyár Zrt. az űrlapon megadott információkat használja fel, hogy kapcsolatba lépjen Önnel. Kérjük, ossza meg velünk, hogy milyen módon szeretne hallani felőlünk:

×